سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت در کرج و تهران

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بالا بردن ترافیک وبسایت و افزایش هدفمند بازدیدکنندگان، طراحی سایت هماهنگ با الگوریتم های موتورهای جستجو است. در صورتیکه طراحی وبسایت شما با آخرین تکنولوژی و بر اساس اصول سئو طراحی شود شانس شما برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو بالا می‌رود. ما در شرکت منسیکس این امکان را برای مشتریان خود در سطح کرج فراهم می کنیم تا بتوانند سهمی از بازار بزرگ تجارت آنلاین داشته باشند.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان چه زمانی پیشنهاد می شود؟

 

چنانچه شما مایل هستید در فضای مجازی حضور داشته باشید فقط به صرف اینکه جامعه امروزی به سمت فضای مجازی اشتیاق دارد و نود درصد افراد در فضای اینترنت به دنبال رفع نیازهای خود می باشند، ما به شما طراحی سایت ارزان را پیشنهاد میکنیم. چرا که شما محوریت کار خود را بر اساس سایت تنظیم نکرده اید و تنها قصد معرفی سطحی خود در فضای مجازی را دارید. در اینجا طراحی سایت ارزان بهترین گزینه برای شما می باشد تا در هزینه مصرفی خود صرفه جویی کنید. اما این طراحی سایت ارزان نه به هر قیمتی. فیلدهای طراحی سایت ارزان مرغوب در انتها ذکر می گردد به همین جهت از شما خواستاریم تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

ولیکن اگر شما فردی هستید که از سایت خود انتظارات زیادی دارید، در واقع امکانات زیادی را برای سایت خود در نظر گرفته اید، از طریق سایت،به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید و در یک کلام سایت برای شما حائز اهمیت می باشد طراحی سایت ارزان بدترین گزینه برای شماست.چرا که امکاناتی که در طراحی سایت ارزان در نظر گرفته می شود برای شما کارایی مطلوب را نخواهد داشت.

اگر شما در دسته دوم قرار دارید مسلما رتبه سایت شما در گوگل هم برایتان اهمیت دارد پس یکی از دلایلی که طراحی سایت ارزان را به شما پیشنهاد نمیکنیم، اصل مهم سئو  می باشد که علاوه بر رعایت اصول سئو در کد، شما نباید محدودیتی در وارد کردن محتوای سایت داشته باشید.

برنامه ریزی جهت مصرف هزینه ها جز اصول موفقیت در کسب و کار است. اما در بعضی موارد با مصرف بودجه بیشتر بازدهی بهتری را تجربه می کنید. و تفاوت مبالغ آنچنان بالا نیست که چشمگیر باشد اما در عوض شما یک سایت کاملا مفید را نسبت به یک سایت ارزان خواهید داشت.

اصولی که در طراحی سایت توسط تیم پلن سایت رعایت می شود به اختصار در ذیل ذکر میگردد:

1.    کدنویسی با کمترین حجم

2.    سرعت بالای لود سایت 

3.    رعایت اصول سئو در کد نویسی که در هنگام کار با پنل مدیریت بر بخشی از آن واقف خواهید شد.

4.    قالب واکنش گرا: سازگاری قالب با تمامی دستگاه ها اعم از لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت و pc

 

5.    کد نویسی بر اساس معماری MVC و عدم استفاده از سی ام اس های آماده: ما تمامی اهتمام خود را براین داشته ایم که کد نویسی اختصاصی و منحصر به فرد بر اساس اصولی ترین معماری و لایه بندی در جهان و مورد تائید بزرگان این عرصه را ارائه دهیم و از سی ام اس های آماده استفاده نکرده ایم تا محدودیت ها را بشکنیم و تمامی اصول و قواعد را رعایت نماییم.